leadgenaration via internet
Als presentaties er voor moeten zorgen dat mensen veranderen van gedachten, of er voor moeten zorgen dat uw "boodschap" land en goed overkomt doet uw presenattie dat dan ook? Of onthouden uw hoorders alleen de warmte die de beamer teweegbracht en niet die de spreker teweegbracht? Wilde u er echt wat van maken, maar was de tekst op die ene dia weer veel te lang? Wilt u het uw hoorders niet aan doen dat u steeds "uuuh" moet zeggen of "dan kijk ik even mijn collega aan"? U had het zich zo voor genomen en achteraf bleek toch dat dit weer uw valkuilen waren? Hoe komt u met uw presentatie tot de kern van de zaak? Ervaart u belemmeringen bij het maken van uw presentatie? heeft u moeite met bepaalde spreekvaardigheden? Dan kunnen wij u helpen met de training "spraakmakend presenteren".
Informatie aanvragen⇒ Terug naar overzicht ⇒
Cases
Na de training ..... weet je,
- Wat
- Hoe
- Hoe
Faces
Na de training ..... ga je,
- Bewuster ................
- Beter de gesprekken......................
- Gerichter om met...........
Inhoud
Onderwerpen die tijdens de training ............ aan de orde komen.
- Inleiding Telesales, en het verkoop proces
Er wordt gewerkt met business cases uit de praktijk. Tijdens de trainingsessies ..........................
................................valuatie en zelfreflectie aan de hand van de opgenomen beelden.
Voor wie bedoelt : Als je werkzaam bent in de sales ......................
Niveau: MBO+/HBO
Groepsgrote: 4 - 8 pers.
Duur : ............. dagdelen
Start: .........., ..........., ..........,
De training wordt op locatie gegeven in Kampen en Hoogeveen.
Ook bestaat de mogelijkheid om de training in-company te verzorgen.