Pagina wordt geladen ...
zoeken
Contact opnemen

Telesales en acquisitie  

Een vak apart, je kunt eigenlijk wel spreken van een ambacht: telefonsich verkopen. Het vereist specialisme en vaardigheden. En specialsime vereist goed getrainde professionals. Want waarom heeft een prospect of klant een goede herinnering aan het eerste telefonisch contact met jou? Hoe kom je in het telefoongesprek tot de kern van de zaak? Hoe volg je de gesprekken op? En als je de contactpersonen van de bellijst voor deze dag wist te benaderen, hoe kom je dan aan nieuwe prospects en nieuwe bellijsten? De kerndoelen van het telefonisch acquisitie voeren komen in deze training uitvoerig aan de orde. 
 
Informatie aanvragen                                                                           

Cases

Na de training telesales en acquisitie weet je,

  • Wat de verschillende verkooptechnieken zijn en hoe je die kan toepassen.
  • Hoe de processen van het telefonisch verkopen zijn ingericht in een organisatie en in jouw eigen bedrijf.
  • Hoe je blijvend en effectief contact houd met je klanten.

Faces

Na de training telesales en acquisitie ga je,

  • Bewuster en klantgerichter je telefoongesprekken voeren
  • Beter de gesprekken afronden en meer orders afsluiten
  • Gerichter om met het beheren en opvolgen van je leads.

Inhoud

Onderwerpen die tijdens de training telesales & acquisitie aan de orde komen.

  • Inleiding Telesales, en het verkoop proces
  • Ook de niet zichtbare klant is koning
  • Hoe kom ik aan bellijsten
  • Hoe kom ik over - de mymiek van de telefonische verkoper
  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Opening van het telefoongesprek en gesprektechnieken
  • Connectie, connectie, connectie!
  • De doelen van telefonsich verkopen
  • Beheeren van je leads - schapen moet je scheren en niet villen!
  • Afsluiten
  • Opvolging  
  • En nu... laat maar zien...! (live opname op de werkplek)

Er wordt gewerkt met business cases uit de praktijk. Tijdens de trainingsessies wordt er ondersteuning gegeven met multi media. Gedurende de training is er een dagdeel gereserveerd voor beeldopname op de eigen werkplek, gekoppeld daaraan is er een dagdeel gereserveerd voor evaluatie en zelfreflectie aan de hand van de opgenomen beelden.

Voor wie bedoelt: 

Als je werkzaam bent in de sales als telefonisch verkoper, of telefonische acquisitie doet,
medewerker op de afdeling telesales, maar ook voor medewerkers die veelvuldig telefoneren zoals op de debiteurenbewaking of als medewerker van een incasso bureau.

Niveau:

Groepsgrote:

Duur:

MBO+/HBO

4 -8 personen

6 dagdelen: 4 dagdelen training, 1 dagdeel op de eigen werplek en 1 dagdeel evaluatie

De training wordt op locatie gegeven in Kampen.

Ook bestaat de mogelijkheid om de training in-company te verzorgen.

Informatie aanvragen

 

Leren is de kern. Hulp nodig bij uw HRD vraagstukken?   Neem contact op

Testen en Assessements

Corecase heeft ruime ervaring met testen en assessments die specifiek gericht zijn op


We maken gebruik van meer dan dertig testen. De testen zijn gebaseerd op wetenschappelijk principes die wereldwijd worden toegepast.

 

Bekijk al onze testen

Wachtwoord vergeten?