Telesales en acquisitie
Cases
Na de training telesales en acquisitie weet je,
- Wat de verschillende verkooptechnieken zijn en hoe je die kan toepassen.
- Hoe de processen van het telefonisch verkopen zijn ingericht in een organisatie en in jouw eigen bedrijf.
- Hoe je blijvend en effectief contact houd met je klanten.
Faces
Na de training telesales en acquisitie ga je,
- Bewuster en klantgerichter je telefoongesprekken voeren
- Beter de gesprekken afronden en meer orders afsluiten
- Gerichter om met het beheren en opvolgen van je leads.
Inhoud
Onderwerpen die tijdens de training telesales & acquisitie aan de orde komen.
- Inleiding Telesales, en het verkoop proces
- Ook de niet zichtbare klant is koning
- Hoe kom ik aan bellijsten
- Hoe kom ik over - de mymiek van de telefonische verkoper
- Voorbereiding van het telefoongesprek
- Opening van het telefoongesprek en gesprektechnieken
- Connectie, connectie, connectie!
- De doelen van telefonsich verkopen
- Beheeren van je leads - schapen moet je scheren en niet villen!
- Afsluiten
- Opvolging
- En nu... laat maar zien...! (live opname op de werkplek)
Er wordt gewerkt met business cases uit de praktijk. Tijdens de trainingsessies wordt er ondersteuning gegeven met multi media. Gedurende de training is er een dagdeel gereserveerd voor beeldopname op de eigen werkplek, gekoppeld daaraan is er een dagdeel gereserveerd voor evaluatie en zelfreflectie aan de hand van de opgenomen beelden.
Voor wie bedoelt:
Als je werkzaam bent in de sales als telefonisch verkoper, of telefonische acquisitie doet,
medewerker op de afdeling telesales, maar ook voor medewerkers die veelvuldig telefoneren zoals op de debiteurenbewaking of als medewerker van een incasso bureau.
Niveau:
Groepsgrote:
Duur:
MBO+/HBO
4 -8 personen
6 dagdelen: 4 dagdelen training, 1 dagdeel op de eigen werplek en 1 dagdeel evaluatie
De training wordt op locatie gegeven in Kampen.
Ook bestaat de mogelijkheid om de training in-company te verzorgen.